Политика за връщане

Връщане, гаранция и рекламации на продукти

Връщането на продукти, закупени от Gastronom.bg

Ако не сте доволни от закупения продукт, независимо от причината, можете да го върнете в рамките на 14 дни от доставката му, без да дължите обезщетение или неустойка и без да посочвате причина, в случай, че стоката НЕ Е ЛЕКАРСТВЕН ПРОДУКТ, не е използвана, не е увредена, не е с изтекъл срок на годност и е запазена оригиналната опаковка, в която е получен продуктът, както и всички документи с които е доставен продуктът.

1. Gastronom.bg предоставя възможност да връщате закупените продукти, като попълните този онлайн формуляр. Моля, да имате предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка;

2. След като молбата за връщане бъде одобрена, ще изпратим при Вас наш представител, който ще вземе продукта, а цената на продукта ще Ви бъде възстановена, съгласно нашите Общи условия;

3. Преди да върнете даден продукт, прочетете подробно условията за връщане в тази страница и се уверете, че продуктът, който желаете да върнете, отговаря на условията за връщане.

4. Случаи, в които не може да бъде упражнено правото на отказ след направена поръчка в Електронния магазин са:
- Доставка на стоки, които поради естеството си могат да влошат своето качество или имат кратък срок на годност (напр. храни, козметика);
- Доставка на стоки, изработени по поръчка на клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;
- Доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- Доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естеството им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
- Доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи, или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
- Доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания.
- Доставка на ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ.

Тези изключения са част от актуалните правила за онлайн търговия, действащи на територията на България (като част от ЕС) и се базират на специална директива от 2011 г., която е в сила от 2014 г.

Гаранция на продукти, закупени от Gastronom.bg
1. Гаранционно обслужване се предлага за стоките, за които е налице законово изискване за такова (например електроуреди). Всички останали стоки и услуги се предлагат без гаранция и гаранционно обслужване.

Рекламация на продукти, закупени от Gastronom.bg
1. Рекламация за стоки и услуги е допустимо да бъде разгледана, когато са налице някои от следните фактори:
- Стоката е доставена с изтекъл срок на годност;
- Доставена е друга стока или услуга, а не поръчаната от Клиента;
- Стоката е доставена с нарушена опаковка, което я прави негодна за ползване;

2. Когато стока е доставена с изтекъл срок на годност или нарушена опаковка. 
До 2 часа след доставката Клиентът следва да попълни този онлайн формуляр, където избира как да бъде компенсиран:
- Замяна със същата стока, но в срок на годност или с ненарушена опаковка;
или
- Издаване на промокод на стойността на поръчаната стока.

-Възстановяване на платената сума за стоката.

3. Когато доставената стока или услуга се различава от поръчаната от Клиента. 
До 2 часа след доставката Клиентът следва да попълни този онлайн формуляр, където избира как да бъде компенсиран:
- Нова доставка на поръчаната от Клиента стока;
или
- Възстановяване на платената сума за стоката след връщане на продукта;
Конкретните условия за уважаване на рекламацията са индивидуални, в зависимост от конкретния случай, конкретни причини, вида на стоката, гаранции на производителя и т.н.

Добавен в любими!